Mikro Destek ve Servisi İçin Mikro Bayisi

Çalışma hayatı firmalar için bir yarış platformu gibidir. Yarışırken geriden başlamak yarışmanın sonunu önceden belirler...

Çalışma hayatı firmalar için bir yarış platformu gibidir. Yarışırken geriden başlamak yarışmanın sonunu önceden belirler. Bu nedenle rekabet piyasasında rakipleri takip etmek ve rakiplerden önde olmak gerekir. O halde bunun çaresi mikro yazılımları kullanmaktır. Mikro yazılım, işletmenin bel kemiği olan finansal hesaplamaların tüm kalemlerini güvenli ve kolay bir şekilde işletmedeki muhasebe uzmanlarına aktaran pratik bir yazılımdır. Mikro Bayisi öncelikle ürünlerin hangi alanda kullanılacağını açıklamalı, ürünün müşteriye neler katacağı hakkında bilgilendirme yapmalı, satış sonrası destek ve ürünün kullanımıyla ilgili genel bir eğitim vermeyi garantilemelidir.

 Bayiler, satış yapma amaçlı kuruluşlardır. Bu nedenle üründen önce kendini pazarlar. Yapılan tanıtım ve reklamların cazibesine kapılmak doğru değildir. Bayilerin en çok övündüğü şey, çok yaygın satış ve servis ağına sahip olmalarıdır. Büyük firmalar bu konuda gerçekten gelişmiş firmalardır. Servis hizmeti ve mikro destek son derece önemlidir. Servis hizmetinin hızlı ve çözüm üretebilecek nitelikte olması gerekir. Bundan sonra bayilerin satış sonrası hizmetleri araştırılmalı ve güncellemelerle ilgili garantisi, personelin kalitesi, güvenilir olma ve hızlı hizmet, tercih sebebi olmalıdır. Mikro Bayileri işini ciddiyetle yapan bir firma olmalıdır.

Mikro Bayileri yazılımı satarken adını güvence olarak verir. . Bayiler önceki başarılarını referans olarak gösterir. Bu konuda doğruyu söyleyen bayiler olduğu gibi satış sonrası yazılım destek hizmetiyle hiç ilgilenmeyen bayiler de vardır. Uzaktan destek, kurulum hizmeti, servis ağı, satış sonrası eğitim ve destek bir bayiinin mikro yazılım satışı yapması için şarttır.