Küçük Kuruluşların Twitter Kullanması İçin 5 Neden

450 milyon aktif kullanıcısı olan Twitter son yılların en büyük gelişme gösteren sosyal ağlarından bir tanesi. Pek çok özelliği ve büyük bir kitleye hitap etmesi ile Twitter

450 milyon aktif kullanıcısı olan Twitter son  yılların en büyük gelişme gösteren sosyal ağlarından bir tanesi. Pek çok özelliği ve büyük bir kitleye hitap etmesi ile Twitter en küçüğünden en büyüğüne tüm kuruluşların ve şirketlerin vazgeçilmezi olmalıdır. Twitter kullanıcılarının %50′sinden fazlası çeşitli şirketleri, kuruluşları ve ufak işletmeleri takip ediyor. Bu inanılmaz orandan sizinde faydalanmanız kendi açınızdan çok yararlı olacaktır.

Eğer işletmenize,şirketinize,kuruluşunuza veya derneğinize hala bir Twitter hesabı kurmadıysanız, bugünden başlamalısınız. İş dünyasının başarı kapılarını ardına kadar açmak için ilk basamak Twitter!

İşte sizlere konu edindiğim nedenler;

1: Müşterileriniz Twitter Kullanıyor

Twitter potansiyel müşterilerinizin sizi bulması ve ne yaptığınızı takip etmesi için ideal bir ortam. Rakamlara baktığımızda da 170 milyon kullanıcının olduğu ve bunların yarısının markaları takip ettiği bir sanal platformda var olmamak büyük bir eksiklik olacaktır. Hiç bir şeyi değerlendirmeyecek olsanız bile sadece iş yaptığınız müşterilerinizin bile Twitter da olduğunu bilmek, Twitter kullanmanız için en önemli neden.

2: Müşterileriniz Sizin Hakkınızda Konuşuyor

Son iki yıldır, Twitter üzerinden marka araştırması yapma oranı %63 artmış bulunmakta. İnsanlar bir markanın ne kadar güvenilir olduğunu veya ne iş yaptığını Twitter’da araştırıyor, sorguluyor. Böyle bir tanınma fırsatını kaçırmamalısınız ve hemen müşterilerinize bizde Twitterdayız! demelisiniz. Bu sayede insanların güzel yorumlarını alabilir, tanınabilir ve hiç beklemediğiniz oranda büyüyebilirsiniz.

Not: Twitter’ın Tasarımcılar İçin Faydalarını görmek için tıklayın.

Twitter Announces Plan To Float On Stock Market

3: Rakip Firmalar Twitter Kullanıyor

Aslında yukarıda saydığım nedenler bile sizlere Twitter’ın nekadar önemli bir platform olduğunu ve iyi bir strateji ile çok büyük bir kitleye hitap edebileceğinizi açıklıyor. Fakat olaya diğer yönden baktığımızda, sizin rakiplerinizin Twitter kullanması ve orada reklam yapması pekala mümkün. Eğer bu platforma rakibinizi yapayanlız bırakırsanız, Twitter kullanıcıları rakibinizin alanında tek olduğunu bile sanabilir. Ayrıca rekabete girmekten kaçanların sonunun her zaman bataklık olduğunuda belirterek sizlere Twitter açmanızı yeniden şiddetle tavsiye ediyorum.

4: Pazar Araştırması Yapabilirsiniz

Twitter’da pek çok insan istediği tarzda ürünleri listeliyor, alacağı ürünün kalitesini belirtiyor. Bunlar gibi pek çok yol ile potansiyel müşterilerinizin ne istediğini, diğer firmaların ne servis ettiğini takip edebilirsiniz. Müşterilerinizin sizin sayfanıza bırakacağı bir eleştiri belki de firmanızın kaderini çok olumlu bir yönde etkileyebilir. Veya rakip sayfada gördüğünüz bir müşteri yorumu sizleri daha da çalışma heveslisi yapabilir. Bunun gibi pek çok yararı ile Twitter da olmalı ve onu etkin bir şekilde kullanmalısınız. Siz ne kadar aktif bir şekilde Twitter kullanırsanız, işleriniz de o oranda artacaktır.

5: Twitter Bir Canlı Destek Servisi Aracı Olabilir

Düşünün ki bir yerden bir şey satın aldınız ve aldığınız ürünle alakalı sormanız gereken sorular var. Ürünü aldığınız markanın bir Twitter hesabı olsa ve oradan müşterilerine yardım etse bu sizin hoşunuza gitmezmiydi? Sorunuzu yazacaksınız ve oradan sizlere yardım eli uzanacak. Sizinde işletmeleriniz için çok ideal bir servis aracı olan Twitter ile müşterilerinizin memnuniyetini kazanabilir, alanında ne kadar uzman olduğunuzu gösterebilir ve fazla gecikmeyen cevaplarınızla ne kadar işinize bağlı biri olduğunuzu gösterebilirsiniz.

Kısa olarak bütün yazdıklarımı toparlayacak olursam, Twitter ile şirketiniz ve müşterileriniz arasında çok sağlam bağlar kurabilirsiniz ve bu yolla işlerinizi büyütebilirsiniz. Herkese faydalı olacağını düşündüğüm Twitter’ı bizde kullanıyoruz. Bize çekinmeden dilediğiniz soruyu sorabilirsiniz.